تکنولوژی

 

Facebook App
Facebook App
 

زاکربرگ مؤسس فیس‌بوک در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که تمرکز اصلی شرکتش بر روی پلت‌فرم‌های تلفن همراه است و در دوره‌های مختلف نیز نسخه‌های بهبود یافته اپلیکیشن مربوط به موبایل را عرضه کرد. حالا در راستای همین هدف نسخه بروز رسانی شده اپلیکیشن فیس‌بوک برای دستگاه‌های اپلی ارائه شده است.


ادامه مطلب...
جستجوی صوتی گوگل برای iOS ارائه شد: سرعت بالای پاسخگویی، این ابزار را به رقیبی جدی برای سیری تبدیل می‌کند

اپلیکیشن Google Search برای iOS به‌تازگی به‌روز شده و در نسخه جدید تغییراتی اساسی اعمال شده است. علاوه بر این که قابلیت تشخیص صدای آن بهبود یافته و ظاهر رابط کاربری آن بسیار مرتب‌تر از قبل شده، سرعت پاسخدهی جستجوی صوتی نیز افزایش چشمگیری داشته و تقریبا بلادرنگ پاسخ پرسش‌های شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.


ادامه مطلب...
Viber
Viber

وایبر (Viber) سرویس تلفن اینترنتی و پیامک رایگانی است که در بین کاربران آندروید و اپل، طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. به تازگی تعداد کاربران وایبر از مرز یکصد میلیون نفر گذشته است، که رقمی چشمگیر و نقطه عطفی برای این سرویس اینترنتی به حساب می‌آید.


ادامه مطلب...
After Focus
After Focus

نرم‌افزار‌های اندروید برای ویرایش عکس کم نیستند، اما شاید تعداد ابزارهای راضی کننده و مناسب در این زمینه از تعداد انگشتان دست کمتر باشند. یکی از این ابزارها After Focus است. در ادامه با قابلیت‌های بیشتر این اپ آشنا می‌شویم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, توسط رامتین
۲ برنامه اندروید برای یادآوری تولد، سالگرد و تاریخ‌های مهم دیگر

فیس‌بوک این امکان را فراهم نموده تا هرگز روز تولد دوستان و آشنایان‌مان را فراموش نکنیم. اما فقط وقتی از نسخه دسکتاپ فیس‌بوک استفاده می‌کنیم می‌توانیم در صفحه خانگی افرادی که تولدشان نزدیک است را ببینیم. گوشی هوشمند وسیله‌ای است که همیشه همراه ماست و اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که بتواند اطلاعات روز تولد دوستان را از فیس‌بوک بگیرد می‌توانیم همیشه از به یاد داشتن روز تولد عزیزانمان مطمئن باشیم. در این مطلب دو برنامه که بدین منظور طراحی شده‌اند را برای دستگاه‌های اندرویدی معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ یک شنبه 29 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
The new Microsoft Office features
The new Microsoft Office features

چندی پیش مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ را رسما معرفی کرد و نسخه آزمایشی آن را برای استفاده عموم در دسترس قرار داد، اما هنوز نکات بسیاری در مورد آن گنگ و مبهم است. با این حال بد نیست تا پیش از ورود رسمی آن به بازار کمی با ویژگی‌های خوب و بد آن آشنا شویم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


ادامه مطلب...
المپیک لندن
المپیک لندن

از آنجایی که کمتر از ۱۰ روز تا شروع المپیک ۲۰۱۲ لندن زمان باقی مانده است، تمام علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی بدنبال راه‌های مختلفی برای دستیابی به اطلاعات، اخبار و تصاویر مرتبط با این رویداد بزرگ ورزشی هستند. اگر صاحب تلفن یا تبلت اندرویدی و یا آیفون و آیپد هستید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با دو نرم‌افزار مناسب المپیک آشنا شوید.


ادامه مطلب...
Firefox 14
Firefox 14

موزیلا نسخه ۱۴ مرورگر فایرفاکس را با تغییرات جزئی و ظاهر مشابه نسخه قبلی منتشر کرد، مهمترین تغییرات اعمال شده در نسخه ۱۴ فایرفاکس مربوط به استفاده از پروتوکل امن HTTPS به HTTP در جستجوی گوگل و همچنین پشتیبانی از نمایش تمام صفحه برای کاربران سیستم‌عامل OS X Lion می‌باشند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
UMSkinCheck App for iPhone / iPad
UMSkinCheck App for iPhone / iPad

یک خال جدید برروی پوست دست‌‌تان در آمده؟ آفتاب سوخته شده‌اید؟ یکی از اعضای خانواده‌تان سرطان پوست داشته است؟ UMSkinCheck، یک اپ جدید رایگان برای آیفون و آیپد است که در دانشگاه میشیگان توسعه یافته و شامل یک محاسبه‌گر ریسک داخلی است. اگر از بابت پوست خود نگرانی‌هایی دارید، این برنامه به شما کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از ۲۳ عکس که کل بدنتان را پوشش می‌دهند را گرفته تا برای اسکن و مقایسه استفاده شوند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Internet
Internet

در این مطلب قصد داریم تا دو برنامه سبک و ساده ولی بسیار کاربردی را معرفی کنیم. این دو نرم‌افزار مجانی می‌توانند در کنترل مصرف اینترنت (که در کشور ما معضل بزرگی است) به شما کمک کنند و چندین ابزار کاربردی شبکه را در یک مکان به شما ارائه دهند. با این برنامه‌ها می‌توانیم کنترل کاملی برروی ترافیک اینترنت و اطلاعات دریافت یا ارسال شده خود داشته باشید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Entry
Entry

اگر شما هم تلفن یا تبلت اندرویدی دارید و با مشکل باتری و تمام شدن شارژ آن در زمان کار روبر نمی‌شوید از دو حالت خارج نیست یا خیلی خوش‌شانس هستید و یا در استفاده از صفحه نمایش و یا انتقال اطلاعات به شدت پرهیز می‌کنید. اما ما امروز قصد داریم نرم‌افزار Sentry را برای ابزارهای اندرویدی معرفی کنیم که با کنترل خودکار تنظیمات Wi-Fi باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود.


ادامه مطلب...
iPhone App
iPhone App

اگر از تلفن هوشمند اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با تهیه

برنامه رایگان 30/30 به سادگی هر چه تمام‌تر برنامه های روزانه خود را مدیریت کرده و هیچ کار مهمی را از دست ندهید. به این ترتیب دیگر کسی شما را نامنظم یا بدقول خطاب نخواهد کرد، چراکه با استفاده از این برنامه‌ به همه کار‌های خود بدون اینکه آنها را فراموش کنید، خواهید رسید و درعین حال، لابه لای برنامه های روزانه خود، استراحت کافی نیز خواهید داشت.
ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
فایرفاکس اندروید
فایرفاکس اندروید

موزیلا اولین بار در مارس ۲۰۱۱ مرورگر فایرفاکس را برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرد، کاربران علاقمند به فایرفاکس با اشتیاق زیاد این مرورگر را برروی تلفن و تبلت‌های اندرویدی خود نصب نمودند اما به دلیل سرعت بسیار پایین و اشغال بیش‌از حد منابع سخت‌افزاری، آنطور که باید و شاید از این مرورگر استقبال نشد، حال موزیلا، فایرفاکس اندروید را از نو طراحی کرده و نسخه جدید را با سرعت بالاتر و امکانات بیشتر عرضه کرده است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Travel English
Travel English

نرم‌افزار و برنامه‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارند. برخی از این برنامه‌ها، اطلاعات آموزشی را دسته‌بندی کرده و کلمات، گرامر و اصطلاحات خاصی را به کاربر آموزش می‌دهند. به طور مثال برنامه‌های "انگلیسی در سفر"، کلمات و اصطلاحاتی که در سفر به آنها نیاز پیدا می‌کنید را به شما ‌می‌آموزد، درحالیکه برنامه "انگلیسی در تجارت" بیشتر با اصطلاحات و گرامر زبان بازرگانی سر و کار دارد. برنامه‌ای که در این مقاله آن را معرفی می کنیم، یک برنامه آموزش زبان انگلیسی بسیار کامل و تمام عیار برای افرادی است که قصد مسافرت دارند.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Firefox For iPad
Firefox For iPad

برای دستگاه‌هایی که مجهز به سیستم عامل iOS اپل هستند، مرورگر‌های زیادی وجود دارد. از این جمله می‌توان به سافاری، اتومیک، اپرا مینی و ... اشاره کرد. اما در این میان نام مرورگر فایرفاکس که طرفداران زیادی هم دارد، به چشم نمی‌خورد. موزیلا تنها یک برنامه برای کاربران آیفون عرضه کرده که اجازه همگام‌سازی صفحات کامپیوتر یا مک را به دستگاه های iOS می‌دهد. اما بر طبق گزارشات تازه، موزیلا اکنون در حال تولید مرورگری برای آیپد است. در ادامه نگاهی کلی به ویژگی‌های نمونه اولیه این مرورگر خواهیم داشت.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Win8 Metro Testbed Splashtop
Win8 Metro Testbed Splashtop

تب ویندوز 8 همه را گرفته، حتی کاربران وفادار به اندروید و آی پد هم هیچ بدشان نمی‌آید فرصت آن‌را پیدا کنند تا محیط گرافیکی مترو را از نزدیک در سخت‌افزار خود تجربه کنند. خوشبختانه برای این مهم برنامه‌های گوناگونی معرفی شده که بهترین آنها را امروز به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما هم جزئی از این خیل عظیم کاربران مشتاق هستید با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Mozilla Firefox 13
Mozilla Firefox 13

هفته گذشته موزیلا نسخه ۱۳ مرورگر محبوب فایرفاکس را برای دانلود عموم در دسترس قرار داد. در فایرفاکس ۱۳، چندین قابلیت ارزشمند تازه اضافه شده است که مهمترین آنها دکمه جدید صفحه اصلی (Homepage) است که دسترسی آسان به بوک‌مارک‌‌ها، افزونه‌ها، دانلودها، تاریخچه و تنظیمات را میسر می‌کند. طراحی تب جدید نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. توضیحات بیشتر به همراه لینک دانلود فایرفاکس ۱۳ را در ادامه مشاهده نمایید.


ادامه مطلب...
MP3 Toolkit
MP3 Toolkit

حتما بسیار اتفاق افتاده که بخواهید فرمت یک فایل صوتی را تغییر دهید تا روی دستگاه خاصی قابل پخش باشد یا بنا به دلایل مختلف مثل کمبود فضا بخواهید نرخ بیت یا کانال صوتی فایل صوتی را تغییر دهید، یا بخواهید قسمتی از آن را بریده و به عنوان زنگ موبایل استفاده کنید. حتی ممکن است بخواهید برچسب‌های موزیک‌هایتان را تغییر دهید تا منظم‌تر شوند. انجام همه این‌ کار‌ها با نرم‌افزار MP3 Toolkit میسر است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
  •  
Xbox SmartGlass
Xbox SmartGlass
 

مایکروسافت در نمایشگاه E3،‌ از SmartGlass Xbox پرده برداشت. در ادامه مشاهده می‌کنید که چگونه با استفاده از SmartGlass می‌توانید تلویزیون معمولی خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. درواقع SmartGlass می‌تواند تلفن هوشمند یا تبلت شما را به نمایشگر دوم تلویزیون، کنترلری برای بازی، ماوس و یا کیبوردی برای ایکس‌باکس و حتی ریموت کنترلی برای دسترسی به اینترنت تبدیل کند. اگر مشتاقید بدانید SmartGlass چیست، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Cortex Camera App
Cortex Camera App
 

همان‌طور که می‌دانید عکاسی با تلفن‌ همراه در نور کم، خیلی ساده نیست و معمولا عکس‌ها خیلی خوب از آب در نمی‌آیند. اما ما قصد داریم با معرفی یک نرم‌افزار کاربردی جذاب، عکاسی در نور کم را برای شما راحت و زیبا کنیم. Cortex Camera می‌تواند کیفیت عکس گرفته شده با دوربین iPhone 4S، آیپد 2 و New iPad در نور کم را چندین درجه بهبود بخشد. در ادامه این نرم افزار را معرفی کرده و روش نصب آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 


ادامه مطلب...
iPhone Free Apps iPhone Free Apps
 

در این مقاله قصد داریم 5 بازی رایگان را به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل ندارید آیفون خود را جیلبریک کنید، حداقل چند بازی جذاب بر روی آن داشته باشید. نحوه ساخت اکانت و نصب بازی های رایگان را در این لینک می توانید مشاهده کنید. بازی های رایگانی که در ادامه مشاهده می کنید هم از نوع فکری هستند مانند Temple Run، هم از نوع تیمی مانند Tic Tac Toe و هم از نوع مسابقه ای مانند Off The Leash. پس آنها را از دست ندهید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز lifehacker.com
 

اگر مایلید تا ابزارهای داخلی سیستم عامل خود را تقویت کنید و امور قابل اجرا با رایانه تان را به مراتب راحت، کارا و حرفه ای تر از همیشه انجام دهید، شاید بد نباشد برخی از این برنامه های معرفی شده در این مقاله را دانلود و بر روی ویندوز خود نصب کنید. این برنامه ها نه تنها کارهای معمول و مشکلات همیشگی بسیاری از کاربران پر مشغله را حل می کنند، بلکه دریچه ای تازه از تجربه زندگی دیجیتال را به ما خواهند بخشید، مطمئناً به امتحانش می ارزد!


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Chrome for android Chrome for android
 

همانطور که می دانید مرورگر کروم مخصوص اندورید عرضه شده است. این مرورگر برخی از ویژگی های نسخه رو میزی را دارد و کاربران اندروید می توانند مرورگر PC خود را با مرورگر اندروید خود سینک کنند. در ادامه مشخصات و ویژگی های مرورگر کروم مخصوص دستگاه های اندرویدی را بررسی خواهیم کرد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
فایرفاکس 10 فایرفاکس 10
 

چند ماهی است که شرکت موزیلا بروزرسانی های سریعتری را برای مرورگر فایرفاکس و برنامه مدیریت پست الکترونیکی تاندربرد در نظر گرفته است. حال پس از یک ماه از انتشار نسخه پیشین فایرفاکس، نسخه 10 این مرورگر با رفع برخی از ایرادات و افزودن خصوصیات جدید عرضه شده است.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد